01.04.2019. | 14:56

Dani komunikacija 2019

Sedmo izdanje najvećeg festivala komunikacija

U Rovinju od 28.-31.03. održani Dani komunikacija, na kojima je prisustvovao i naš zaposlenik Moreno Pavličić.

U tri dana festivala i u četiri dvorane okupilo se 65 govornika od čega čak 16 međunarodnih predavača. Ove godine jedno od najvećih imena na Danima komunikacija bio je legendarni Sir Martin Sorrell, velikan marketinške industrije. Svoju je karijeru Sorrell započeo prije više od trideset godina u maloj tvrtki za proizvodnju žičanih košarica. Koliko se trud i ulaganje u znanje isplate postalo je jasno kada je ta mala kompanija postala jedna od najvećih multinacionalnih marketinških mreža na svijetu s više od 3000 ureda u 112 zemalja – WPP. Iako više ne obnaša dužnost izvršnog direktora WPP-a, Sorrell nije usporio, već se posvetio svom novom projektu – tvrtki S4 Capital.



Drugo interesantno ime ovogodišnjeg festivala bio je Matt Biespiel, jedan od najboljih oglašivača svijeta. Osvajač 88 Cannes Lionsa na Danima komunikacija prezentirao je 10 smjernica uz pomoću kojih svaki brend može postati i ostati karizmatičan. Na svom predavanju na Danima komunikacija “Why Your Brand Needs Charisma to Grow” prezentirao je 10 kreativnih smjernica pomoću kojih svaki brend može postati i ostati karizmatičan. Za Biespiela, tajna efikasnog marketinga leži u karizmi koju trebaju imati brendovi kako bi rasli te šarmu koji postiže autentičnost brenda. Biespiel je okupljenima poručio kako je tajna efikasnog marketinga u karizmi i smislu za šarm te istaknuo: “Statistika vam potvrđuje jeste li u pravu, tehnologija daje svrhu onome što radite, ali jedino vas kreativnost čini posebnima.”



Admiral, kao tržišni lider zasigurno će nove kreativne ideje implementirati u svoje poslovanje.

Više vijesti