Česta pitanja




Kako bi se kvalitetnije prijavili za rad u našoj kompaniji, molimo pročitajte ova pitanja i odgovore.

1. Da li je za prijavu na radno mjesto potrebno radno iskustvo?

Na radna mjesta u automat klubu, casinu i kladionici se mogu prijaviti kandidati bez prethodnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, a ponekad i bez radnog iskustva općenito. 
Za sva radna mjesta organizirana je dvotjedna edukacija za rad u kojoj se prolaze sva područja rada pojedinog radnog mjesta. 

2. Da li je edukacija za rad plaćena?

Edukacija za rad je plaćena, sklapa se ugovor o radu za vrijeme edukacije te polaznik edukacije ima sva prava kao i ostali Admiralovi radnici 

3. Kako je organizirano radno vrijeme?

Radno vrijeme je organizirano na bazi 365 dana u godini, a za pojedine blagdane se radi skraćeno.
Raspored radnog vremena se određuje na bazi 40 sati tjedno, ovisno o potrebi posla.
Radno vrijeme automat klubova je 0-24,00 h, 7 dana u tjednu, što je podijeljeno u 3 smjene. 
Radno vrijeme kladionica je od 10,00 ujutro do 22 sata navečer, 7 dana u tjednu. 
Radno vrijeme sjedišta je ponedjeljak – petak u vremenu od 8.00 – 17.00, te dežurne službe rade sve smjene, vikende i praznike.
Radno vrijeme Hotela je 365 dana u godini, te se radno vrijeme pojedinih radnika raspodjeljuje sukladno potrebama organizacijskih jedinica u kojima rade.  

4. Da li se noćni rad, blagdani i vikendi plaćaju više? 

Svaki sat noćnog rada se plaća 30 posto više, svaki sat rada nedjeljom ili blagdanom se plaća 50 posto više, te se dodaci zbrajaju. 
Koliko slobodnih dana imaju radnici?
Rad je organiziran u smjenama po 8 sati tako da svakom radniku garantiramo 2 slobodna dana u tjednu (uključujući i radna mjesta u ugostiteljstvu i hotelu).
Iznimka je radno mjesto u kladionici, gdje su smjene kraće te je rad organiziran na bazi 6 dana u tjednu. 

5. Kako se ostvaruje pravo i  koristi godišnji odmor? 

Svaki radnik ima minimalno 20 dana godišnjeg odmora, a radnici zaposleni u kladionicama 24 dana godišnjeg odmora. Prvi dio godišnjeg odmora se koristi 2 tjedna neprekidno, a ostalo po dogovoru. Pri određivanju godišnjih odmora želje radnika uvijek stavljamo na prvo mjesto. 

6. Kada se i kako isplaćuje plaća?

Plaća se isplaćuje do svakog 10. u mjesecu za prethodni mjesec, na tekuće račune zaposlenika, u cijelosti. 

7. Kako se mogu prijaviti na posao?

Kandidati sve otvorene natječaje mogu naći na našoj stranici, u rubrici Karijere, te na Mojposao.hr, pod tvrtkom Interigre. 
U slučaju slanja otvorene molbe, samo slijedite upute s naše web stranice. 

8. Koliko dugo traje selekcijski postupak?

Selekcijski postupak je vrlo kratak i učinkovit. 
Za radna mjesta u automat klubu, casinu ili kladionici te Hotelu odluka o natječaju se donosi nakon samo jednog intervjua te kandidat može biti zaposlen u roku 3 dana. 
Za radna mjesta u Sjedištu tvrtke selekcijski postupak obuhvaća testiranje i područja na koji se kandidat prijavljuje, te intervju. Uobičajno trajanje takvog postupka je do 3 tjedna. 

9. Koji dokumenti su potrebni prilikom sklapanja ugovora o radu? 

Preslika osobne iskaznice (obostrano)
Preslika tekućeg računa
Preslika zaštićenog računa (ukoliko ga zaposlenik posjeduje)
OIB
JMBG
Dokaz o stručnoj spremi (preslika svjedodžbe ili diplome)
E-knjižica: potvrda o mirovinskom stažu, ukoliko postoji (ishodovati potvrdu u HZMO-u ili putem usluge e-Građani)
Elektronički zapis obrasca PK (ishodovati u Poreznoj upravi ili putem usluge e-Građani. Osobe koje se prvi put zapošljavaju ne posjeduju elektronički zapis obrasca porezne kartice te isti moraju otvoriti u Poreznoj upravi)
Potvrda o zajedničkom domaćinstvu (ukoliko osoba ostavlja članove uže obitelji: supružnika, djecu)
Rodni list djeteta ukoliko je mlađe od 15 godina, a osigurano je preko radnika

NAPOMENA:
Podaci na osobnoj iskaznici i poreznoj kartici moraju biti usklađeni. U slučaju da nezaposlena osoba ima prijavljeno boravište, uz dostavu preslika prijave poslodavcu, porezna kartica mora glasiti na adresu boravišta. U trenutku sklapanja ugovora o radu radnik mora biti u statusu nezaposlene osobe (ne smije imati prijavu na MIO i HZZO kod drugog poslodavca) te ne smije biti zdravstveno osigurana putem druge osobe (npr. zdravstveno osiguranje putem supružnika i sl.). Prijavom radnika ili člana obitelji na HZZO, prethodna prijava radnika ili člana se automatski zatvara.

10. Koliko je siguran rad u automat klubu ili casinu?

Admiral kao poslodavac je ljestvicu sigurnosti naših zaposlenika podigao na najveću razinu. Sve naše poslovnice su pod 24-satnom videonadzorom, zaštitarske službe redovito ih obilaze i dolaze po pozivu zaposlenika, blagajne su blindirane, a pravila i procedure oko novca sprečavaju slučajeve pljački. 

11. Kakve su uniforme?

Za radna mjesta u sjedištu firme dress code je poslovni i casual. 
Za radna mjesta u servisu, skladištu, tehnici i podršci radnici nose propisanu radnu odjeću.
Za automat klub i casino uniforma predstavlja crne hlače i košulju za kolege a za kolegice crna suknja do koljena i crna košulja te potpetice 5 cm za kolegice.
Uniformu osigurava poslodavac.  

12. Kako mogu napredovati na radnom mjestu?

Na svakom radnom mjestu u Admiralu se može napredovati. Tvrtka omogućava razne interne edukacije i prije objave bilo kakvog vanjskog natječaja daje prilike svojim radnicima da napreduju.